THE ACADEMY
BEAUTY BRANDS ACADEMY
Op 1 maart 2019 hebben wij de deuren geopend van de Beauty Brands Academy. Hier bieden wij een uitgebreid educatieprogramma met hierin specifieke merkgebonden trainingen op het gebied van styling, kleuring en knippen. Ook is er ruime aandacht voor belangrijke onderwerpen als verkooptraining, online zichtbaarheid, social media en fotografie. Onze Academy is toegankelijk voor alle saloneigenaren en hun medewerkers, dus niet alleen bestaande relaties. Ben je benieuwd, kijk een op de Beauty Brands Educatie programma pagina en schrijf je in. Je bent van harte welkom.
Onze kernwaarden op een rijtje:
Klantgerichtheid: De klant staat centraal en dit is niet zomaar een loze kreet. Onze organisatie is ingericht om het onze relaties zo gemakkelijk mogelijk te maken. We zijn op veel verschillende manieren bereikbaar en hanteren ruime openingstijden. We werken en reageren snel en gebruiken hiervoor verschillende communicatiekanalen zoals WhatsApp, social media, telefoon en e-mail. We hebben een oprechte interesse in onze klant en zijn specifieke behoeften en passen onze dienstverlening daarop aan. En dat vinden we vanzelfsprekend.
Teamspirit: Wij vinden het erg belangrijk om een open platte organisatie te zijn waar veel ruimte is voor ontwikkeling en initiatieven en met korte communicatie lijnen. Wij zijn allemaal specialisten in ons vakgebied maar ook beschikbaar om daar bij te springen waar hulp nodig is. Iedere schakel van het bedrijf vinden we waardevol en leerzaam. Om collegiaal begrip en flexibiliteit te waarborgen, stimuleren we de allround inzetbaarheid.
Knowhow: Educatie is een belangrijk onderdeel binnen onze organisatie. Al onze merken hebben een brand educator. Zij beschikken over de benodigde kennis van het merk dat ze vertegenwoordigen en worden hier regelmatig in bijgeschoold. Daarnaast maken we regelmatig gebruik van de kennis van externe pro’s op verschillende vakgebieden; verkoopbevordering, social media, fotografie, SEO, Adwords, webdesign.
Verantwoordelijkheid: Wij dragen zorg voor het milieu. Onze producten zijn cruelty free en doordat we zoveel mogelijk digitaal werken kunnen we printen minimaliseren. Onze bestellingen worden, wanneer mogelijk, geclusterd en verpakt in materialen die geschikt zijn voor recycling.
Succes: Wij zijn ervan overtuigd dat wanneer onze klanten succesvol te zijn, wij dit vanzelf ook worden. Dus helpen we onze relaties daar waar ze hulp nodig hebben. Dit kan door rechtstreeks te communiceren met de uiteindelijk eindgebruiker (consument), advies te geven over verkoop gerelateerde onderwerpen of training te faciliteren aan medewerkers. Wij streven naar langdurige stabiele relaties gebaseerd op vertrouwen en onderlinge betrokkenheid.